Договір
1. Загальна інформація
1.1 Виконавець - надає оренду ігрових серверів, а також інші WEB доповнення
1.2 Клієнт - користувач хостингу BINGAME
1.3 Оренда ігрового сервера - це послуга з надання простору та ресурсів на серверному обладнанні для розміщення ігрового сервера, а також для його запуску та функціонування 24 години на добу, 7 днів на тиждень
1.4 Ігровий хостинг BINGAME - хостинг, який орендує в офіційних дата-центрах виділені сервери під надані послуги
1.5 Обладнання, що використовується для надання послуг ігрового хостингу, розміщено в спеціально обладнаних дата-центрах
1.6 Послуга - оренда ігрового сервера, який працює 24/7, і ви маєте до нього повний доступ через панель управління та FTP доступ
1.7 Оплата - грошові кошти, внесені Клієнтом Виконавцю на віртуальний рахунок Клієнта відповідно до умов цього Договору
2. Надані послуги / оплата послуг
2.1 Договір про користування нашими послугами набирає чинності з моменту замовлення послуги Клієнтом. Оплата та тарифи за послуги визначаються умовами договору між Клієнтом та Виконавцем. Термін договору закінчується згідно з оплаченим періодом
2.2 Договір на оренду сервера складається протягом мінімум 1 місяця
2.3 Оплата послуг проводиться як у автоматичному режимі, так і вручну (оплата через термінал, PayPal та інші варіанти оплати, яких немає на сайті Виконавця)
2.4 При оплаті Клієнтом послуги, що потребують додаткових витрат на транзакцію, Виконавець має право включати ці витрати до рахунку Клієнта
2.5 Надання послуг відбувається після їх повної передоплати
2.6 При передоплаті на 3, 6 або 12 місяців ми надаємо знижки до 15%
2.7 Клієнт звільняє Виконавця від всіх вимог третіх осіб стосовно наданих ними даних
2.8 Виконавець не несе відповідальності за збереження даних на сервері Клієнта. Після того, як дані Клієнта були завантажені на сервер, Клієнт зобов'язаний зробити резервну копію цих даних
2.9 Також Клієнту відомо, що в інтернеті існує можливість перехоплення даних, і він приймає цей фактор ризику. Виконавець не несе відповідальності за порушення конфіденційності електронних листів або іншої передаваної інформації
2.10 Виконавець не несе відповідальності за порушення, що виникають в межах мережі Інтернет. Також виконавець не несе відповідальності за пошкодження або їх наслідки, спричинені безпосередньо або опосередковано сервером Клієнта
3. Порядок виконання договору. Права та обов'язки Клієнтів
3.1 Клієнт зобов'язується читати та приймати до уваги інформацію про зміни, опубліковані на сайті, у групі або відправлені електронною поштою
3.2 Клієнт зобов'язується слідкувати за станом свого віртуального рахунку та своєчасно проводити оплату орендованого сервера; у разі не продовження сервера його буде заблоковано та автоматично видалено
3.3 Клієнт має право змінювати параметри тарифного плану (тариф сервера, тип сервера, кількість слотів на сервері) на замовленому та оплаченому сервері
3.4 Виконавець має право тимчасово заблокувати IP:PORT Клієнта у разі непереборної DDoS-атаки на його адресу тривалістю більше 5 хвилин. Розблокування адреси клієнта здійснюється лише при відсутності атаки на адресу Клієнта, на розсуд Виконавця
4. Продаж та купівля аккаунтів (серверів)
4.1 Ми проти продажу аккаунтів або грифів, і ми не несемо жодної відповідальності за ваші дії. Тому якщо ви вирішили продати свій сервер або аккаунт, дійте максимально обережно
4.2 Перенести сервер на інший профіль можна тільки в деяких ситуаціях, які обговорюються індивідуально через Систему тікетів
5. Зміна локації, гри, тарифу
5.1 Змінити локацію можна автоматично через вкладку "Тариф". При зміні локації змінюється IP:PORT грифового сервера
5.2 Змінити гру можна тільки 1 раз на місяць. При зміні гри можливо буде змінено IP:PORT грифового сервера
5.3 Зміна тарифу. При зміні тарифного плану віднімається додатковий день. На PRO серверах зміна тарифу проходить через Систему тікетів
6. Регламент технічної підтримки
6.1 Агенти технічної підтримки працюють в цілодобовому режимі без обідньої перерви, вихідних та святкових днів. Обов'язки технічної підтримки:
- Вирішення проблем, пов'язаних з роботою хостингу (FTP, FastDL та інші функції панелі не працюють)
- Проблем з запуском сервера (якщо він не запускається навіть після перевстановлення)
- Вирішення проблем, що стосуються роботи веб-сервера (Пошта, MySQL, Apache, FTP)
- Надання Клієнтам технічної підтримки, що стосується роботи сервісів веб-сервера (Пошта, Mysql, SSH, Apache, FTP)
- Надання необхідної інформації щодо налаштувань сервера, а саме ПЗ, phpinfo тощо.
- Відновлення інформації (дані Клієнтського хостинг-акаунта з резервної копії) у разі, якщо їх втрата сталася через нашу провину (наприклад, виходу з ладу дисків сервера)
6.2 В обов'язки технічної підтримки не входить:
- Налаштування ігрового сервера
- Встановлення веб-скриптів
- Вирішення проблем з налаштуванням сервера
- Надання підтримки особам, які не є нашими клієнтами
- Налаштування на комп'ютері клієнта, а також проведення навчання роботі з ігровим сервером і програмами
- Зайняття просуванням ігрових серверів, а також проведення консультацій з питань просування ігрового сервера
- У разі прояву клієнтом грубості, технічна підтримка має право не відповідати на його запитання або закрити доступ до вкладки "Тех. Підтримка"
6.3 В тікетах заборонено:
- Будь-яка спам-активність
- Агресивне спілкування з агентами підтримки, спрямоване на розпалювання конфліктів (наприклад, відвертий мат)
- Ненормативна лексика (мат)
- Панібратство
За порушення правил - блокування доступу до меню "Тех. Підтримка"
7. Повернення грошових коштів
7.1 Повернення грошових коштів за надані послуги не здійснюється, послуга вважається наданою з моменту замовлення ігрового сервера
7.2 У разі неможливості оформити замовлення/скористатися замовленим і оплаченим сервером з причин, що не залежать від виконавця, Клієнт не має права вимагати розірвання договору, повернення грошових коштів
7.3 Повернення коштів можливе у випадку, якщо Виконавець не може надати оплачену послугу (немає місць на обладнанні). Повернення здійснюється на гаманець Клієнта
8. Інші умови
8.1 На ігрових серверах заборонено:
- Будь-яке шкідливе ПЗ
- Підміна masterservers
- Встановлення плагінів, що змінюють параметри сервера (встановлення Tickrate, FPS або слотів, які не відповідають тарифу)
- Атаки на інші ресурси або ігрові сервери
За порушення будь-якого пункту 8.1 буде блокування ігрового сервера та аккаунта