Контактна інформація
Ми у соціальних мережах
Час роботи: 08:00 - 23:00
Чат підтримки: нерегулярний графік
Технічна підтримка здійснюється через Тікети в панелі керування. Перед створенням нового тікета рекомендуємо заглянути в нашу WIKI, де ви зможете знайти відповіді на більшість ваших питань
Під час звернення вказуйте:
1. ID вашого сервера
2. Максимально детальний опис проблеми або питання. При неадекватному зверненні повідомлення можуть ігноруватися
3. Якщо у вас питання щодо налаштування ігрового сервера - звертайтеся в чат підтримку
УВАГА!
Уберігайтеся від шахраїв! Запам'ятайте, адміністрація і технічна підтримка не буде запитувати вас про будь-які дані, окрім IP адреси сервера, а також ні під якими приводами не буде вимагати гроші